fbpx

INSTAGRAM PROFILIS: 5 svarbiausi prekės ženklo paskyros elementai

Instagram socialiniame tinkle kasdien atsiranda vis daugiau prekės ženklų, norinčių pradėti savo komunikaciją. Vis dėlto, neretai jie daro vis tas pačias esmines klaidas. Tai trukdo ne tik kurti norimą prekės ženklo įvaizdį, bet ir pritraukti taip norimas auditorijos akis ir ausis. Todėl šiandien kalbėsime apie 5 svarbiausius prekės ženklo paskyros elementus, kad brendo Instagram profilis skleistų norimą žinutę ir „užkabintų”.

Pavadinimas

Taip, vartotojo vardas ir pavadinimas yra du skirtingi elementai. Pavadinimas Instagram profilyje yra paryškinta eilutė po profilio nuotrauka. Jei vartotojo varde nenaudoji savo vardo ir pavardės, tuomet būtų puiku nurodyti bent jau vardą. Taip auditorija žinos, su kuo kalba ir jausis geriau pažįstantys prekės ženklą. Verslo prekės ženklui pavadinime nurodyti komunikuojančio žmogaus vardą nėra taip svarbu, tačiau visgi patartina.

Vis dėlto, pavadinimas svarbiausias tuo, kad jame galima įterpti raktažodį. Tai žodis ar žodžių junginys, pagal kurį Tavo profilis galėtų būti randamas Instagram paieškoje. Raktažodis turėtų būti toks, kuris tiksliausiai apibūdina Tavo prekės ženklą, produktą ar tai, apie ką komunikuoji savo Instagram profilyje.

Renkantis raktažodį, nepamiršk patikrinti ar jis naudojamas. Galbūt yra aktyvių tokios paties pavadinimo #grotažymių, o gal tokį raktažodį savo pavadinime naudoja kolegos ar konkurentai? Tuomet drąsiai jį rinktis gali ir Tu.

kaip sutvarkyti instagram profili

Profilio nuotrauka

Profilio nuotrauka – lyg Tavo profilio viršelis. Ji bus matoma ne tik apsilankius paskyroje, bet ir prie komentarų, įrašų, story ar asmeninėse žinutėse. Būtent todėl ją išsirinkti derėtų atsakingai.

Jei Tavo profilis atstovauja asmeninį prekės ženklą – atsakymas paprastas. Profilio nuotraukoje turėtum būti Tu. Gerai matomas veidas, kviečianti šypsena tik padės auditorijai su Tavimi sukurti glaudesnį ryšį. Jei pavyks įtraukti ir Tavo veiklą reprezentuojančius atributus, bus tik dar geriau.

Jei Tavo profilis atstovauja verslo prekės ženklą, profilio nuotrauka turėtų aiškiai atspindėti norimą siųsti žinutę. Nerekomenduojama naudoti logotipo, tačiau jau geriau kokybiškas logo, nei neaiški ir susiliejusi nuotrauka.

Yra prekių ženklų, kuriems kaip tik rekomenduojama naudoti logotipą. Tai rinkoje gerai žinomi brendai, kurių logotipus vartotojai jau puikiai pažįsta.

Pagrindiniai geros profilio nuotraukos kriterijai: kokybė, ryškumas, tai, kas gerai reprezentuotų Tavo prekės ženklą.

Profilio aprašymas

Iš Tavo profilio aprašymo vartotojas turi aiškiai suprasti, apie ką kalbi savo turinyje, ir, ką siūlai. Tai ne vieta kažkokioms įkvepiančioms citatoms ar nereikšmingiems žodžiams, jei tai nėra Tavo prekės ženklo norima siųsti žinutė. Kiekvienas aprašymo žodis turi tarnauti tam tikram tikslui: supažindinti, „užkabinti”, nurodyti Tavo unikalų pasiūlymą ir pakviesti atlikti veiksmą (angl. call to action).

Highlight’ai

Dažnai prekių ženklai apskritai pamiršta išnaudoti šią Instagram funkciją. Tačiau tai puiki galimybė pateikti svarbiausią informaciją savo auditorijai.

Kokius highlight’us sukurti?

👉 Atsiliepimai
👉 Paslaugos
👉 Apie mus
👉 Informacija (pristatymas, grąžinimas, pirkimo sąlygos ir t.t.)

Tam, kad suprastum, kokių highlight’ų reikia būtent Tavo profiliui, pagalvok, kokią pagrindinę informaciją turėtų žinoti būtent Tavo tikslinė auditorija.

Instagram profilis nėra tik formalumas. Tinkamai sutvarkyta Instagram paskyra gali ne tik tinkamai reprezentuoti Tavo prekės ženklą, bet ir padėti kurti ryšį su auditorija, pritraukti potencialius klientus ir parduoti. Sutvarkyti Instagram profilį nėra sunku, tačiau tai gali atnešti labai akivaizdžių ir veiksmingų rezultatų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Pirkinių krepšelis